HTML

Konzolb**i

Mikor elkezdtem a blogot, még csak az álmom volt a Nintendo fehér masinája. Elmeséltem az utamat a megkaparintás pillanatáig. Azóta már boldog tulaj vagyok és belenyultam más konzol témákba is. Igyekszem használható anyagokkal szolgálni minden wii tulajnak és érdeklődőnek, megtartva az eddigi megszokott sajátos hangvételt.

Címkék

E3 - Microsoft sajtókonferencia

2010.06.15. 11:30 JBR

Bezony tegnap lezajlott a Microsoft showja, aminek a nagy részét sikerült élőben követnem. A kezdés időpontja amit írtam egyébként pontos volt, csak nem vettem akkor okosan figyelembe az időeltolódást. A lényeg ha szeretnéd élőben követni, megteheted, számolj a megadott időpontokhoz +7 órát és kijön mikor láthatod innen magyarhonból.

Ha szeretnéd élőben követni, még mindíg az IGN, a Gamespot és a Gametrailers oldalát ajánlom. Én az IGN-ről néztem, ott minden infó fenn van, a pontos program sorrendel. http://e3.ign.com

Nah de a lényeg, mit sikerült elkapnom a bemutatóból, röviden, tényszerűen, felsorolás jelleggel:

- A Microsoft igyekszik egyre több nagy fejlesztő gárdát megnyerni magának, sikerült is a Crytek-et magukhoz csábítani

- A Konami jóvoltából jön egy box exlusive Metal Gear, alcíme asszem Lightning, vagy vmi ilyesmi. Kicsit szakít a lopakodós mgs feelingel, itt bizony kőkemény kardozás van, amit a látottak alapján igen profin sikerül majd megoldani.

- Természetese lesz új Halo, mutogattak is belőle gameplayt ami egy single misszió volt. Elismerem szép, meg veszett látványos, de nekem esküszöm ugyanaz az érzésem volt mintha az első részt látnám erős grafikai tunninggal. Ez csak saját vélemény, tuti jó munka és az is tuti h sikeres lesz.

- És igen bemutatták az eddig Project Natal néven futó szuper kamera rendszert, a végleges név pedig: Kinect. A menürendszer kezelésnél poén lehet a dolog, tényleg hasznos, azonban a játékok minőségét már megkérdőjelezném. Azonban van kérem hangfelismerés is, mondhatod a masinádnak h "exbáx mlyúzik" és elindul a zenelejátszó vagy a rádió meg hasonlók. Szóval nem csak a tested mozgását érzékeli hanem hangot is. Bemutatták egy messenger progit amivel tudsz kommunikálni bárkivel live-en keresztül, természetesen olyan mintha webkamerát használnál, azonban vannak érdekes kis funkciók, például h követ a kamera beszélgetés közben.

- Live-en kesresztül elérhető lesz jópár ESPN sport közvetítés, amit élőben nézhetünk

- Kinect megjelenési dátum: 2010 november 4.-e

-Megvannak a nyitó címek is már amik a következők:Kinectimals (gyakorlatilag egy tamagochi, nagymacska féléket lehet nevelgetni kölyökkoruktól kezdve), Kinectsports (egyértelmű, sportgyüjtemény), KinectAdventures (hát amit láttam belőle az alapján azt mondanám hogy egy jópofa party játék, szigorúan legalább 2 player kell hozzá), nah itt lehet lemaradtam egy gameről de sebaj akit annyira érdekli az úgyis végignézi az anyagot, aztán volt az UbiSoft jóvoltából egy komoly fitness program Your Shape - Fitness Evolved néven jön (azt kell mondjam nekem ez tetszett a legjobban, ebben láttam a legtöbb fantáziát, a progi tényleg látja ha csalsz és rosszul csinálod az adott gyakorlatot), MtvGames és a Harmonix jóvoltából jön egy táncprogi Dance Central. A végére hagytam a két legimpozánsabb gamet, az egyik a Lucasarts eddig csak StarWars kódnéven futó projectje a másik pedig a Turn10Studios keze munkája lesz méghozzá egy erősen forzamotorsportra emlékeztető autós game, ami biztos h licencelt ferrari lesz benne (mutogatták h mekkora faszaság h itt majd belehet ülni az autóba és körül lehet nézni)

- Lesz új, kisebb, szebb és fekete xbox360. Elvileg már jövőhéttől a boltokban lesz, wifi támogatással és alap 250 GB-os HDDvel.

Meglehet, sőt biztos h nem írtam mindenről, de a nagyját sikerült élőben végignéznem, akit érdekel az úgyis végig nézi, előre is jó szórakozást:

 

2 komment

Címkék: e3

A bejegyzés trackback címe:

https://konzolbuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr772083126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Abraka 2010.06.17. 03:26:42

az az autos game aza forza 3 volt bame, nem egy uj game..

JBR 2010.06.19. 13:45:05

Tudtommal a Forza3-at már kiadták múlt évben, a Turn10es formáktól én nem hallottam h ez a Forza3 lenne, ez egy új project kifejezetten kinecthez tudtommal. Tényleg egy mondatban többször használtam a game szót, igazad van, de az is igaz h gyorsba írtam meg a posztot, igyekszem az ilyenekre ezentúl figyelni. Mellesleg meg említettem már többször is h nem sikerült az egész adást végignéznem mert igencsak laggolt, akadozott az élőadás, gondolom mert sokan nézték. Irományomban megakartam osztani az élőben látottakat, saját véleményekkel, gondolatokkal. Célom nem volt más mint kedvcsinálás. Akit érdekel az úgyis végignézi az egészet bame.
süti beállítások módosítása