Red Steel
Red Steel, avagy Vörös Acél vagy Vörös Penge esetleg a vörös helyett
piros penge. Tökmind1 melyik fordítást is favorizáljuk, elég egyértelmű
h akció játékról van szó és h van benne kardozás valamilyen formában.
Igazából jelenleg ló*aszt se tok a játékról, láttam pár videot róla meg
képet, meg ugye a wii demoban is szerepelt a produktum de túl sok lényeges
infóm nincs a stuffról, azonban amit sikerült megtudnom azt megosztom veletek.
Nah szóval az IGN szerint az UK verzió 10 pontból 8-at érdemel, ami azt kell h
jelentse igenis jó a cucc. Ezt onnan veszem h az IGN szereti leoltani
az igenis jó játékokat, legalábbis az én véleményem szerint.
Egy valami fontos viszont h a pontszámok az európai UK verzióra vonatkoznak,
nem pedig a japán vagy az amerikai verzióra. Az USA verzió 6 pontra lett
értékelve, a japánról fogalmam sincs. Nem hiszem h az amerikai és az európai
verzió között nagy különbség lenne, sőt megkockáztatom h semmi, mindenesetre
ezt fontosnak tartottam megemlíteni. Szóval most akkor h is van ez IGN nah mind1.
A legkiemelkedőbb pontszámot a zene kapta, méghozzá 8.5 pontot, ami azt
kell h jelentse a muzsikája a gammának kiemelkedő, az effektek pedig nagyon
is a helyükön vannak. Mondjuk azt már én is várom mikor kipróbálhatom a
kardozást, az irányítóból meg halllatszik az acélok találkozása, az biztos
nagy feeling lesz, amúgy is bírom a szamurájos cuccokat, meg az őket övező
kultuszt, történelmet, filozófiát.A grafika szerintük jó, de a belső terek
nem az igaziak. Máshol azt olvastam hogy kevés poligonnal dolgozik a cucc,
erre csak annyit tok mondani h leszarom, nem a grafika számít nálam,
aki a grafikai hasításra vágyik az nem wii-t vegyen.
Most őszintén, nincs igazam? A wii nem a grafikával akar robbantani, ennyi.
A játékmenet viszont az igazi ütőkártya, az irányítás maga
a hasítás. Gondoljatok csak bele mekkora élmény lehet h otthon a fotelből
ülve hadonászol, miközben a tvdben éppen valakivel kardpárbajt vívsz.
Nagyon nagy élmény lehet, persze most így gondolom aztán majd ha ténylegesen
tudom tesztelni a gammát, kiderül mennyire nagyszabású az élmény, vagy elvész
1-2 pálya után. Majd kiderül, de ez még igencsak a jövő zenéje.
Máshol azt olvastam h az irányítás nehezen elsajátítható, a célzás pontatlan.
Ezért is gondolják, vallják többen h a kiadással még várhattak volna, lett
volna még min csiszolni h egy tökéletesebb játék legyen.
A játékidőt 10-15 órára becsülik vagyis az én pepecselős,
mindent-átnézős stílusomban szerintem simán van 20 óra.
A sztori állítólag slablonos szamurájsztori, gondolom a yakuzák
(japán maffia, erős szamuráj eszmékkel) is felbukkanak majd.
Már készülőben a második rész, sőt 2010 első negyedévre elvileg már be van
igérve a kiadás is. Annyit még érdemes tudni a 2. részről h Wii Motion Plus
kell hozzá, vagyis még élethűbb irányítás várható. Ami ugye azt is jelenthet,
h amit az 1. részben nem sikerült kellőképpen megalkotni, azt majd most
remélhetőleg sikerül. Egyébként ha jók az értesüléseim akkor lesz 3. rész is.
Kiadó: Ubisoft
Fejlesztő: Ubisoft Paris
Műfaj: FPS
Játékosok száma: 1-4
Kiadás: Usa:2006 nov 19
Japán:2006 dec 2
Európa:2006 dec 8
Néhány screenshot meg video a cuccról: